Her kınadığın olayı sen de yaşayıp imtihan olur musun?

Bazı insanlar başkalarının yaptığı hangi olayı küçümsese veya eleştirse mutlaka bir gün başına gelir ve onu yaşar. Siz de buna benzer en son ne yaşadınız?

Kınadığın ne varsa sende yaşarmısın?
Kınadığın ne varsa sende yaşarmısın?
Güncellemeler
+1 yıl
KInamıyayım ama diye başlayan cümleler vardır. ama sonuçta yünede dile gelir. bunuda yaşarmı insan
Her kınadığın olayı sen de yaşayıp imtihan olur musun?
Cevapla