Her birimizin içinde iyi ve kötü taraflar vardır. Fakat bazen ikisi de sesini baskın hale getirmeye çalışır.
Böyle durumlarda kendinizi hangi tarafa daha yatkın görüyorsunuz?
Hangisinin sesini dinler hale geliyorsunuz? 🧚♀️

Her birimizin içinde iyi ve kötü taraflar vardır. Fakat bazen ikisi de sesini baskın hale getirmeye çalışır.
Böyle durumlarda kendinizi hangi tarafa daha yatkın görüyorsunuz?
Hangisinin sesini dinler hale geliyorsunuz? 🧚♀️

Normalde hep aydınlık tarafımla hareket ettiğime göre, karanlık tarafımı ortaya çıkaracak bir şeyler olması gerek, çıkması gerekiyorsa çıkarırım, sorun yok. :D yanii arada kalma durumu olduysa, vardır bi sebebi.
Karanlık elbette.
Onu arzularız, çünkü ona aitiz.
Dünya boyunca hep ahlaklı olmamız gerektiğinden, iyi bir insan olmamız gerektiğinden bahsettiler.
Adına kötü koydukları her şeye,-yapma, dediler.
Bizi özümüzden alıkoydular.
Evet, özümüz bize zarar verip toplum bilincini sarsabilir,
Ama kendimizi adını aydınlık ve doğru,-diye uydurduğumuz türkülerle mi kandıracağız? 🤡
Son zamanlarda karanlık yanım hiç yok. Aydınlık yanımla bu aralar aram gayet iyi.
Karanlık tarafın bazen beni de ürkütur ben her zaman aydinliktan yanayim
Cevap
13Cevap
İnsanına göre değişiyor. sevmediklerime karşı karanlık. sevdiklerime aydınlık
Aydınlık yanıma ortaya çıkarmaya gayret ediyorum. Çünkü kimsenin karanlık biriyle birlikte olmak isteyeceğini zannetmiyorum.
Beynimi karanlık yanlar didimdikliyor sürekli ama o yana doğru adım atamam, atmak istemem. Vesveseler ile saldırıyorlar resmen.
Seçimim doğru olandan yana içsel savaşım var ne yazık ki..
Aydınlık taraf sıkıcı be
Anti karakterler her zaman havalı ve asıl olmuştur
Soruyu çok yanlış anlamışım
Aydınlık tarafım baskın
Aydınlık tarafım ağır basar lanet olsun içimdeki insan sevgisine
Çocuklar, hamile kadınlar ve yaşlılar hariç gözüm görmüyor haklı olunca kimseyi, yani duruma bağlı
Aydınlık taraf insanların nasıl düşündüğünü umursar ona göre davranır hanım hanımcık olur karanlık tarafım ise sadece kendini ve kendi zevklerini duygularını düşünerek hareket eder😇😈
karanlık yanım otomatikman devreye girer.
kendime hakim olamam.
öfkeme yenik düşerim.
duruma göre değişiyor
Karanlık her defasında hemde
Aydınlık
Tam arası bana iyi
Aydınlık tarafım daha ağır basıyor.
Aydınlık taraf daha iç açıcı benlik
Çoğunlukla iyi tarafı dinlerim
Aydınlık yanım
Karanlık tarafım daha agır basıyor
Aydinlik
Aydınlık
Karanlık.
alacakaranlık
Karanlık.
Karanlık tarafım.
Gece ve gündüz gibi sürekli devir daim halinde..
herzaman karanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?