Karanlık ve aydınlık yanınız arasında kaldığınızda hangi taraf size daha cazip geliyor?

Her birimizin içinde iyi ve kötü taraflar vardır. Fakat bazen ikisi de sesini baskın hale getirmeye çalışır.

Böyle durumlarda kendinizi hangi tarafa daha yatkın görüyorsunuz?

Hangisinin sesini dinler hale geliyorsunuz? 🧚‍♀️

Karanlık ve aydınlık yanınız arasında kaldığınızda hangi taraf size daha cazip geliyor?
Karanlık ve aydınlık yanınız arasında kaldığınızda hangi taraf size daha cazip geliyor?
Cevapla