Kişilik & Karakter Kendine yapacağın en büyük kötülük ne olurdu? SonSeslenişim Takip Et Xper 6 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor GünooBana kalırsa affetmek kendine yapacağın en büyük kötülüktür Kendine yapacağın en büyük kötülük ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Beni sevmeyen birini sevmek olurdu 1 0 Yorumla
evoomevoo Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Öncelikle zorluklara karşı pes etmek mücadeleyi bırakmak, ve haketmeyene fazla değer vermek.. 1 0 Yorumla
Birkirikkalphikayesi Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gururumu ayaklar altına almak 1 0 Yorumla
RıfatŞen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Ben Kendime Kötülük Yapmam İyilik Yaparım 1 0 Yorumla
Ykslbyr1905 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 81% +1 yıl Seninle aynı evde uyanmak olurdu 0 2 Yorumla SonSeslenişim +1 yıl Ben sana bayılıyordum çünkü slsbdkjs Yorumla Ykslbyr1905 +1 yıl Canımsın hahahah Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Beni sevmeyen birini sevmek olurdu
Öncelikle zorluklara karşı pes etmek mücadeleyi bırakmak, ve haketmeyene fazla değer vermek..
Hak etmeyen insanlara emek vermek.
Gururumu ayaklar altına almak
Ben Kendime Kötülük Yapmam İyilik Yaparım
Seninle aynı evde uyanmak olurdu
Ben sana bayılıyordum çünkü slsbdkjs
Canımsın hahahah
Aşık olmak. Ki yaptim zaten ordan biliyorum
Ederinden fazla değer vermek.
Sevişmeden uzun bir süre kalmak
Acımak