İnsanlara ne anlatırsam gidip başkalarına söylüyorlar, ama ben kimsenin bişeyini kimseye söylemiyorum yanlış mı yapıyorum sizce?

Öyle herkese her şeyimi anlatmam ama anlattıklarım gidip birine anlatıyor, bense kimseye hiç bişey söylemiyorum benim de mi öyle olmam lazım
İnsanlara ne anlatırsam gidip başkalarına söylüyorlar, ama ben kimsenin bişeyini kimseye söylemiyorum yanlış mı yapıyorum sizce?
Cevapla