Nerede pembe erkekler orada. Biraz da maviye gelin. Mavi mavi masmavi profilim boncuk mavi

Nerede pembe erkekler orada. Biraz da maviye gelin. Mavi mavi masmavi profilim boncuk mavi

Seviyo bence ben bile sevmiyorum artık pembeyi
Mavi profil aç o zaman benim gibi adjklsfjklfd
Eskiden de sadece toz pembe severdim hala toz pembe severim koyusu benim tercihim değildir
Tekrar gir çık yapamam
Çok severim
Bende çok severim
Iyi
Eig için teşekkür ederim
Ahah efsane paylaşım :D
Erkekleri çekemedim akdsljfkjl
Pembiş degilsin cunkuu sjjss
Ama pembe renk koydum oraya asdlkjfljk
Profilin pembis olmali sjsjs
Cevap
2Cevap
Mavi en sevdiğim renktir.
Ben mor rengi seviyorum
🤣🤣 bunu sana sormak lazım neticede sende bir erkeksin ben siyah ve kırmızı rengin hastasıyım
Bende bir dişiyim, o yüzden bilemiyorum asdkjlfjkf
kızlar pembe olduğu için :D
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar