
Geçen bir arkadaş pembelinin bir tanesine, "ey tanrıçam; karanlık yollarımıza ışık olan görüşlerinden bizi mahrum etme filan diyordu." ikinci vaazı bekleyemeden kaçtım. Jsjsn

Geçen bir arkadaş pembelinin bir tanesine, "ey tanrıçam; karanlık yollarımıza ışık olan görüşlerinden bizi mahrum etme filan diyordu." ikinci vaazı bekleyemeden kaçtım. Jsjsn
Peygamberimizin -aleyhisselam- yanında birisi, başka birisini övmeye kalkışmış. Efendimiz hemen araya girmiş
"-kardeşini boynunu kestin"
Çünkü övgünün ölçüsü vardır. Sevgi, övgüyü beraberinde getirir lakin ölçüsünü kaçırdığımız zaman övüleni kibre kadar götürür. Diğerlerini hor görmesine sebep olur çünkü enaniyet damarı kabarır.
Orta yol her zaman koruyucu ve kurtarıcıdır.
Rica ederim güzel görüştü. 🍀
Libidosu tavan yapmış bi arkadaştır o 😅 gereksiz övgüler benim için yergidir. Alay ediyorlardır o kişiyle.
Cevap
12Cevap
Umursamıyorum bu tarz insanları
Var var böyle insanlar. İki lafı bir araya getiremeyen ama kendini derviş sanan.
3 şık var. Gerçekten övülmeye değer mi, sevdiklerinden mi yoksa yalakalık mı yapıyorlar diye düşünürdüm.
Öven kişileri yalaka olarak düşünüyorum. Övülen her kimse egosu tavan olmuştur yönünde düşüncem.
Ne soyluyorsunu diye sorsaydin hic derdim de ne dusunuyorsunuz sorusuna kagit kalem yetmez ya :/
Gereksiz yere değildir altında siyasi bir çıkar vardır deyip geçiyorum.
Yemin ederim gülüyorum içimden ve diyorum ki ne kadar zavallı bir insan diyorum
Tımarhane kaçkınlarının kabile seromonisi gibi görüyorum
Ne gereksiz insanlar var ya
Bizim burada da kasap hikmet var sjh
Bunca ceylanın olduğu mecrada, kasap güzel bir detay. Jsj
Gülüyorum jgjh
Meşhur edenler de suç
Bi b*ka yaramadığına ben eminim ya o yeterli
Bunlar benim tırnağım olamaz diyorum 😎😎
Diyorum ki “abi bunu niye övüyorsun şimdi “
Gereksiz insanlari takmiyorum ki dusunecek kadar
hayvan oğlu hayvan :)
Yüzde 50 diyorum
Yalakalık seziyorum
Gereksiz yere övüldüğünü
Hic bir sey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar