Not: Ortalık klavyede atar gider yapan erkeklerle ve kadınlarla dolmuş. İcraate gelince fıslar. Ben kendimi hem Metafiziksel (Büyü) olarak hemde Bilişimsel (Hack) olarak yeteri kadar geliştirdim. Nitelikli Cesaret gösterebiliyorum. 😎
Gece ıssız yerlerde tek başınıza saatlerce gezebilir misiniz orada bir işiniz varsa halledebilmek için tek kalır mısınız?
Arkadaşa cuhenna kabilesinin ve ifritlerin var olmadığını kanıtlamak için gece mezarlıkta kalmayı teklif etmiştim zar zor ikna ettim cuhenna gelmedi kulağımı toprağa falan da dayadım ses yoktu asdkfjkdfjsd
Onun dışında dağ orman mezarlık gibi yerler korkutmuyor beni de yıkık terk edilmiş evler falan daha tehlikeli geceleri
Çıtırtı pıtırdı 🤣 bir kere bir arkadaşımı askerde korkutmuştum nöbet devredirken, ağaçların orada birşeyler var dikkat et dedim gittim 🤣 tesadüf kurbağanın biride gitmiş bir yere sıkışmış kuru yaprakların üstünde zıplayıp duruyormuş ben nöbeti devrettikten sonra çocuk bir saat gerilmiş korku krizlerine girmiş en son silahı çekip boş kuleye doğru gitmiş o zamana kadarda bana sen misin beni korkutma diye sesleniyormuş 🤣 hiç cevap gelmeyince iyice korkmuş, en son oraya korka korka gtmiş bakmış kurbağa kulubeden çıkmaya çalışıyor, bu bir salmış kendini sinirden dolayı, kurbağa olduğunu görünce 20 dakka yerimden kalkamadım demişti 🤣 sende o hesap
Tek başına büyük cesaret birde kadın olarak çok büyük cesaret. Gündüz Markete giderken başına bir şey gelecek diye korkanlar evden çıkmak istemeyenler var. 😎👍🏻
Sorma denk geliyorlar maalesef. Yanlarında kendimi çocuk bakıcısı gibi hissediyorum, aileleri bunları bebekmişler gibi maddi manevi kendilerine muhtaç yetiştiriyor bunlarında işine geliyor sonra aileleri vefat edince ölünce bunlarda 40 yaş civarı ortada bir başlarına kalıp kurda kuşa yem oluyorlar
Maalesef hayata insan hazıelamıyorlar, sanki haribo jelibon hazırlıyorlar iyilik yaptıklarını zannediyorlar ama sonunda zerre cesareti ve tecrübesi olmayan çocukları birilerince işletilip başlarına bela geldiği zaman yanlış yaptıklarını anlıyorlar işte işten geçmiş oluyor
Teşekkür ederim, umarım rahmetini esirgemiyordur. Çünkü kendisini astı ve ipten cansız bedenini ben aldım. 12 yıl olcak nerdeyse ama acısı hiç dinmedi.😔
Serin kanlı bir insanım travmatik bir durumum yok sadece onsuzluğa alışamadım. Arada rüyalarıma gelir öyle işte. Neyse kafanı şişirdim. Sohbet için teşekkür ederim. Iyi geceler.
Doğru tayfaya gelirsen öyle ama şu var ki iyiside kötüsüde söz verdilermi asırlar geçsede asla sözlerinden dönmezler. Sözlerine sadıklar. Bugün evet dediklerine ertesi gün hayır diyenleri yoktur
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Gece ıssız yerlerde tek başınıza saatlerce gezebilir misiniz orada bir işiniz varsa halledebilmek için tek kalır mısınız?