gitmem ancak içinde kurtarmam gereken canımcan çok sevdiğim birisi olması lazım onu ordan almaya giderim dışarıda da arabayı çalışır bırakırım onu oradan alır gazı kökler ve vınn topuk
Muhtemelen cin musalrina ugrarsin ben çok girdigim için girerdim ama her baba yiğidin harcı deyil gece geç saatlerde böyle yerlere girmek tabi korunmak yoksa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Erkekliğin yüzde doksanı kaçmaktır. Arkama bakmadan kaçarım..
Asla, katiyen. Deli miyim ne zorum var 😀
Girerim, korkmam.
gitmem ancak içinde kurtarmam gereken canımcan çok sevdiğim birisi olması lazım onu ordan almaya giderim dışarıda da arabayı çalışır bırakırım onu oradan alır gazı kökler ve vınn topuk
Muhtemelen cin musalrina ugrarsin ben çok girdigim için girerdim ama her baba yiğidin harcı deyil gece geç saatlerde böyle yerlere girmek tabi korunmak yoksa
Buraya girmekten korkanlara soruyorum dışarıda kalmaktan nasıl korkmayacaksınız. Girer bir köşeye saklanırım
Girerim , denize düşen yılana sarılırmış
giremem ya koridor karanlık diye tuvalete bile zor gidiyorum ben
Girerim skinti değil ama yalniz giriyim yanımda biri olunca beni stresse sokuyor
Girmem dışarıda dururum kimin evi belli değil sonuçta.. öyle bir yazmışsın ki hayal kurdum resmen 😂
Evet, zaten ıssız. Millet ne diye bu kadar korkmuş ki?
Çizgi fim izler gibi korku film izlediğimden iddealıyım bu konuda
Dışarıda hayvanlara yem olmaktan iyidir ama içeride de hayvan olup olmadığını bilemeyiz tabi 🤣
Böyle ıssız yerleri aşırı severim nedendir bilemem..
Rüyamdaki korkunç yerler gibi. Seve seve girilir, fener olsun yeter ki.
Dışarda kaçabilirsin alan geniş ama evin içinde kısılıp kalmak çok kötü
Asla girmem ne işim var, tozluu evde😅
Ben oradaysam bir kontrol edin kalbim atıyor mu
Girerdim de tedbirli olmak lazım meskun mahal tecrübem var.
Girerdim, korkmam..
Girerim ne var kü
Sonuç olarak hayaletlere inanmıyorum. En kötü akrep, fare çıkar indiririm kafasına ölür.
ölüden degil diriden korkmak lazım oraya tek gitmek mi tanımadgın bi erkekle gitmek mi tek gitmek :)))
Ben hep manyaktım böyle evler çok ilgimi çekiyor çarpılıp közlenmiş patlıcan olacağımı bilsem de girerim merak işte..
Gözümün gördüğü birşeyden neden korkayım;)
Dışardaki yaratıkların olmadığı yer bu evmis sesleri duyacağıma eve girerim daha iyi
Çünkü çok korktum ve korkuya alisdim şimdi korkmuyorum korkudan
Gizemli olan her şey heyecan vericidir. Siyah bir gecelik gibi mesela...
Orada becerimle isteği geldi 😂
Zevkle beceririm seni yavrum 😘
Neden olmasın? Maksat heyecan olsun girerim
Asla girmem ya korkarım
şu an o durumda olasım geldi 🙂
Bu arada o harabeye sığınmazdım kaçmayı tercih ederdim
Yanımda biri varsa olabilir
Girmem korkarım. Açık alan daha iyi 😂
Giremem ya o popiş bizde yok
Yakınından bile geçmem
Gece vakti giremem de giremem de korkarım
*Giremem de Gidemem de
Girmem yakınına bile gitmem.
Giremem hobim var böyle yerlere
Girerim kormam diyenler sadece😀
Yanımda @makimadr olacaksa niye olmasın
yanında her zaman olurum
Herşeyim ❤️
Altıma sicarim korkudan
Asla olmaz korkudan ölürüm 😨😨😨
Dışarıda dururum yine de girmem
oraya girmeye korkarım
Girmem kesinlikle girerim diyen net yalan söylüyor
Hiçbir güç beni o evin yanından geçirtemez
Girmem ayrıca ne işim var orada
Girerim dr nir bahane lazım değil mi🤪😎
Pek ilgimi çekmedi, o yüzden girmem.
Evin dışında beklerim😬
Daha gidiş yolunda ruhumu teslim ederdim 😅
Dışarıda dururum, yine de girmem.
Buna g... t lazım yani
Bende bu yok açık söyleyeyim.
Niye gireyim ki saçma
dışarıda dururum, girmem..
Girerim tabi içinde biri yaşamıyorsa.
Benim evi kim çekti koydu buraya ya 🤣
Yusuf yusf edersin lan bu ne
Tedirgin olsam da girerim
Allah büyüktür diyip dalarım 🤣