Herkes iyi misin diye sorup duruyor bu kadar güçsüzleşmişken vazgeçmeli miyim?

Ben hayatımın hiçbir döneminde çevremdekilere en yakınlarıma bile bir şey belli etmeden hep mutlu gibi yaşadım gösterdim. Çok ağır şeyler yaşadım kötü dönemlerden geçtim hala geçiyorum. Kötü, sorunlu insanları hep mıknatıs gibi çekiyorum ev, ilişki, iş, arkadaşlar heryerde bir sorun. Hep baştan başlardım. Ama artık bunu yapamıyorum. Vücuduma vuruyor stresten duramıyorum artık yalandan bile gülemiyorum çoğu zaman. Sürekli neyin var, neden böylesin lafını duyuyorum bu aralar hayatımda ilk defa birileri kötü olduğumun farkında bu benim hiç hoşuma gitmiyor güçsüzleştim. Kendime yeni bir başlangıç yapmak için hazırlık yapıyorum... Ama bir yanım da istemiyor. Zaten her şey kötü giderken kendimi salsam mı iyice. Gerçi daha ne kadar salabilirim bilmiyorum

Herkes iyi misin diye sorup duruyor bu kadar güçsüzleşmişken vazgeçmeli miyim?
Cevapla