Haddi olmayan kişiler soru sorarsa evet kullanırım. Hayatım hakkındaki her şey herkesi ilgilendirmez haliyle. Ama açıklama yapmam gereken biri soruyorsa istediğim kadarını anlatırım
Sana ne demeyi sevmiyorum… ama insanların haddini sınırlarını da bilmesi lazım diye düşünüyorum kendimce bunu söylerim ifade ederim… ama açıklama tarzında değil… :)