Merhabalar Herkese🌸

- Sizce ben... yapmış mıyımdır
- Yeto
- Mük
- Efso
- Müso
- Bane
Bu örnekler daha da çoğaltılır. Sizce sosyal medyada kullanılan bu kelimleri normalde kullanan insanlar itici duruyor mu?😂
Merhabalar Herkese🌸

Bu örnekler daha da çoğaltılır. Sizce sosyal medyada kullanılan bu kelimleri normalde kullanan insanlar itici duruyor mu?😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Benim kendime özgü sözlerim vardır sosyal medya fenomenlerine ait değiller
İtici bence
Şakası arkadaş arasında olur ama normal şartlarda itici.
Brnce de arkadaş ortamında normal ya herkes itici demiş bu beni üzdü 😥
Onlar ne bilir cahil onlar :D :D :D
Bence dee😂😂
Sosyal medya da olabilir, normalde dayaklıktır cano
aşırıya kaçılmadığı sürece itici değil bence.
Bence de
İtici ama hiçbiri kocişkomla çay keyfinin yerini tutamaz 🙄
O zaten ajdjwjd
Başyapıt 😄
Ben sevmem, sevene de mani olmam..
En iyisi
Küçük kuzenlerim seje seje diye random atıyorlar konuşurken komik bence 😂
Fazla itici ve ergenler.. Lisede de vardı böyle tipler o kadar tilt ediciydi ki..
yılışık tatlım
İticidir.
Gerixekalı gibi oluyor.
balantines haso viskidir ağaam
Bazıları itici oluyor
Tam şamarlık
Yılışıklar
Ben sevmiyorum.
Bana denk gelmiyor
Itici