Sosyal medya yüzünden konuşmanın değeri mi azalıyor?

Mesela bu soruma bile birisi gelip evet öyle seni seviyorum diyebilir.
Ya da iki gün biriyle mesajlasiyorum hemen seni seviyorum diyor. Ağlıycam ya sevmiyorsun kardeşim sevmiyorsun. O kadar çok yapmacık seni seviyorum cumlesi duydum ki sosyal medyada gerçekten biri seni seviyorum dese pek bir etkisi olacağini sanmiyorum.


Onun dışında mesajda hersey konusuluyor yuz yuze geldigimizde konusacak bir sey kalmıyor. 😭😭

Sosyal medya yüzünden konuşmanın değeri mi azalıyor?
Cevapla