Sosyal medyadan konuşmadan ilişki yürütmek mümkün değil mi?

Komple yüz yüze olsun istiyorum. Sebebi de şu erkekler fazla tanıma gereği duymadan hemen açılıyorlar ilişkinin içine ediyorlar. Yüz yüze olunca kendimi dinletebilirim. Bazı insanlar olgunluk konusunda geriden geliyorlar. 20 yaşındayım geriye dönüp bakınca bütün ilişkilerim saçma beklentileri yüzünden bitti. O kişiler bu kadar aceleci olmasa ve ben de direkt sevgili olmayı reddetmek yerine güzel güzel anlatabilseydim bazı şeyleri ilişki tutardı. Şimdiyse reddettiğim kişiler akıllansa bile ben onları reddettiğimle kalacağım. Saçmalamalarının utancıyla yüzüme bakabileceğini de sanmıyorum. Erkekler niye bu kadar düşüncesiz ve zor ya

Sosyal medyadan konuşmadan ilişki yürütmek mümkün değil mi?
Cevapla