Psikiyatrist neden "tiksinme duygun var mı?" diye sorar?

Psikiyatristim bana bazı sorular sordu tiksinme duygun var mı, hiç pişmanlık hissettin mi vs gibi. Bunlar hangi hastalığın semptomu? Neden sormuş olabilir?

Psikiyatrist neden "tiksinme duygun var mı?" diye sorar?
Cevapla