Yaşım 24. Hayatıma dair her şeyi mahvettiğimi düşünüyorum. Nasıl toparlayabilirim?

Kendime güvenim yok. Güvenli bir alan oluşmadıgina dair inancım olmadığında kendimi açamıyorum bir ortamda. Kendimi kültürsüz, kenarda köşede unutulmuş biri olarak görüyorum. Düşünmekten risk alamıyorum. Pısırık biriyim. Önüme gelen fırsatları da bu yüzden kaybettim

Yaşım 24. Hayatıma dair her şeyi mahvettiğimi düşünüyorum. Nasıl toparlayabilirim?
Cevapla