Mutlu insanları, mutlu olup gezen çiftleri görmeye tahammülüm yok?

Kıskançsın hasetçisin çok kötüsün demeden önce bir nefes alın. Art niyetli bir insan değilim. Sadece hayat herkese aynı şekilde gülmüyor. Hayatta herkes aynı imkan ve koşullara sahip değil. Ve bazı şeyler artık benim zoruma gidiyor, görmeye tahammülüm yok. Herkes şanslı değil bu hayatta. Ben yoruldum artık.

Mutlu insanları, mutlu olup gezen çiftleri görmeye tahammülüm yok?
Cevapla