İyimser olunca neden saf olarak görülüyoruz? İlla kötü kadın mı olalim?

İyimser olunca genelde karşı cinsin tavrı daha farklı oluyor. Saf, cahil, birnevi ena. yi olarak görülüyoruz. İyimser mi olmayalım yoksa kötü mü olalım? Bunu anlamıs değilim.

İyimser olunca neden saf olarak görülüyoruz? İlla kötü kadın mı olalim?
Cevapla