Sizce sicakkanli iyimser biri olmak mi sogukkanli biri olmak mi?

nasil anlatabilirim en duzgun hic bilmiyorum ama bi sekilde anlatmaya calisicam.

simdi iyi bi insan olmaktan kastigim su insanlara surekli yardim eden guler yuzlu bi insan olmak fakat bir suru eksi yani var ornegin kullanilmak.
sogukkanli dedigim de insanlarin duyvularini cok takmayan soguk gozuken bir insan ne demeye calistigimi anlamissinizdir diye dusunuyorum. boyle olunca da kullanilma derdi olmaz ve insanlar sizden korktuklari icin cok bir sey yapamazlar.
sizce hangisi daha iyi ben tam secemiyorum cunku iyimser insanlar daha cok sevilir ama eksi yanlaru cok. sizce bu devirxe hangi insan turu gibi olmak lazim
Sizce sicakkanli iyimser biri olmak mi sogukkanli biri olmak mi?
Cevapla