Tek eğlenmeyi bilen insan bence daha güzel ya, eğlenmek için başkasına ihtiyaç duymamak çoksel. Eğlence anlayışınız bireysel mi yoksa başkasına ihtiyaç duyar mısınız?

Tek eğlenmeyi bilen insan bence daha güzel ya, eğlenmek için başkasına ihtiyaç duymamak çoksel. Eğlence anlayışınız bireysel mi yoksa başkasına ihtiyaç duyar mısınız?

Tek eğlenemiyorum ben somurtuyom ayı gibi fghf
Cevap
6Cevap
Başkasına ihtiyaç duyuyorum
Bence kalabalık ortamlar eğlenmek için daha ideal olur
Her iki sekili de seviyorum
Tekde egleniomda arkla daha cok sariyo
Bireyselim
Kendime yetiyorum
Bireysel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar