Onun hakkı için bir çaba içine girer misiniz yoksa herkes kendi hakkını kendisi arasın diyip susar mısınız?


Kendini ve hakkını savunabilen hiçbir insanı savunmaya geçtim. Herkes kendi hakkını aramalı ve savunabilmeli. İhtiyaç duyduğunu sezersem ancak o zaman hakkını aramasına yardımcı olurum.
Bana haksızlık yapıldığında o kişi sessiz kaldıysa
Zamanı geldiğinde ona haksızlık yapıldığında
ben de sessiz kalırımn
Etme bulma dünyası
İlk Başlatan yenilir
Haksızlık karşısinda susan dilsiz şeytandır bana yapılırken susan çok oldu kendime yapilmasini istemediğim şeyi başkasına yapmam asla savunurum kimse kusura bakmasn
Cevap
12Cevap
Tepki vermem
Elimden gelecek bir şey olmadığını görürsem sessiz kalırım mecburen. Ama yapabileceğim bir şey varsa orada kendimi gösteririm.
Sessiz kalabileceğimi sanmıyorum, müdahale etmeden duramam.
İçinde bulunduğum ortam ve zamana göre değişse bile kendime has üslubumla illa ki tepki gösterirdim diye düşünüyorum.
Tabikide tepki veririm hayatta ki en sevmediğim şey de bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı
Çözümünü mümkün görürsem mücadelesine yardım etmek isterim. Ama çözümü imkânsız bir meseleyse üzülmekten başka bir şey gelmez elimden.
Elimden geldiğince haksızlığı gidermeye çalışırım sanırım.
Çocuk ya da yaşlıysa olaya müdahale ederim onun dışında karışmam.
Müdahale edemeden duramam. illaki bir şey yaparım haksızlığa asla tahammül edemem.
Tanıyorsam müdahale ederim. Tanımıyorsam umrumda olmaz
Daha çok bu haksızlığın kime yapılmış olduğuna bağlı.
Müdahale etmeden duramam, direkt olaya dalarım.
Yapılan kişiye bağlı. Herkesin hakkını savunamam ki babba
Türkiye'de araya giren her zaman zararlı çıkar.
Neme lazım, görmezden gelirim.
Ben karışmam. Karışsan suçlu durumuna düşersin ne olur ne olmaz.
Offff defalarca kez böyle durumlarla karşılaştım maalesef yardım edemeden duramıyorum neden çünkü ben salağım ve hep olan bana oluyor
Ben burnumu sokarım böyle bir şey görürsem..
Yanlış olduğunu söylerim daha fazla karışmam.
Çok büyüktepki veririm
Banane yav
Hakkını ararım heralde
Dayanamam, heyyy ne yapıyorsun derim yani
Sesimi çıkarmadan durmam
Karsi cikarim, insanlik gprevi olarak
Susamam
Savunurumm.
Dayanamam ben haksızlığa yav tepki gösterirdim
Haksızlığı sevmem
Onun hakkı için bir çaba içine girerim
Kişiye göre değişir çoğu zaman umrumda bile olmaz
Tepkimi koyarım
tepki veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?