Ben, haksızlığa uğradığım hiçbir davada susup boyun eğmem.. Hakkımı almaya çalışırım, biri haksızlık yaptı diyelim yüzüne söyleyecek kadar dobra davranırım. Asla içimde bırakmam ben rahatsız olacağıma, haksızlık yapanın vicdanı rahatsız olsun mümkünse..
Karşımdaki kişinin kapasitesine bağlı yapacaklarım. Anlayacak kapasiteye sahip olmayan için nefesimi bile harcamam. İlahi adaletin tecelli edeceği günü beklerim. En iyi adaleti o sağlar zaten.
Ruh halime bağlı bazen bi anda olay yerinden gidip, emniyete sikayet ederim. Öyle bir şoklarım. Bazen kayıda almaya başlarım. Bazen bla bla bla kalubela der karsidakine nesne muamelesi yaparim ruh halim sagolsun