Bunu hiçkimseye söyliyemeyecegim galiba kendimi çok kötü hissediyorum yardım edebilecek biri var mı?

😞

Güncellemeler
+1 yıl
İ*tismara marus kaliyorum
Bunu hiçkimseye söyliyemeyecegim galiba kendimi çok kötü hissediyorum yardım edebilecek biri var mı?
Cevapla