
Kabul ederdim, en azından o yaştan sonra rahat rahat yaşarım. Belki para mutluluk getirir 🙄

Kabul ederdim, en azından o yaştan sonra rahat rahat yaşarım. Belki para mutluluk getirir 🙄
Kabul ederim. İlk başta hayır diyecektim ama 50 o kadar bitik enerjide olacağımız bir yaş değil normal şartlarda. Bu yüzden seve seve kabul ederim.
Cevap
30Cevap
Yapma 31 yaş bana bile ağır gelebilir😄
Kabul etmem, daha çok gencim😄
Hayır istemem
O yaştan sonra ne o paranın, ne de o hayatın tadı çıkar. Kabul etmezdim o yüzden.
5 Milyon bana çok gelmedi. Bu kadar para için 5 yıl falan anca verebilirim.
5 milyon dolar beni kendi yaşıma geri getirir. Sıkıntı yok 😄
Hayır istemezdim çünkü geri kalan yaşlarım
benim için daha değerli
Birden 50 yaşıma gelsem kahrımdan ölürüm aradan geçen yılları düşünüp.. tamam hiçbir şey yolunda gitmiyor ama en azından gençliğimiz var :d
Hayır ya 😅o yaştan sonra ne işime yaricak romatizmalarım azar, hastalıklar gelir. Gerek yok😃
Ederdim büyük ihtimal. Zaten şunun şurasında kalmış 10 sene kadarcık.
Asla sebep her ne olursa olsun gencligimden ödün vermem
Kabul ederdim tabi. Zaten 50 likler daha mutlu olur hep
istemezdim 25 senem var daha en güzel yıllarım
bana 70 yaşında da versen o paranın q. hahaha
50 yasa çok bisey kalmadı ama yine de yıllarım derdim
O parayla Defne Samyeli gibi olunacaksa her kadın kabul eder bence
Zwten 42 yim ve 30 gösteriyorum hiç dert değil 50 olmak benim için 🤣🤣🤣
Ugruna yillarimi zamanimi çöpe atmış bir parayı niye isteyeyim ki?
50 yaşına kadar gelene kadar daha fazla kazanma ihtimalim var bu teklif olmaz :D
Kabul ederim en azindan çocuklarim olursa rahat yaşarlar
43 yaşındayım paraya ihtiyacım yok , istemezdim hayır.
Etmem ya enerjim olmaz zaten şimdiden üşengecim her şey için o zaman daha katlanılmaz olur shdvd
50 yaşımda olmamak için 5 milyon dolar veririm asıl
Gad demit Şit o ye. Güzeldi
Teşekkürler 😅😅
Ya 50. yaşın ertesi günü ölürsem? Kabul etmem daha genç bir pıtırcığım
Hayır kabul etmezdim. Gençliğimi yaşamak isterim. 😃
asla isterse dünyayı versinler 1 yıl bile yaşlanamam zaten yaş kompleksim var soru bile korkuttu beni
Yasin kaç ki :)))))))
Evet ederim. O parayla sağlıklı besin stres yok huzurlu hayat insan 10 yıl gençleşir zaten 🤣
Zaten gençler olarak 50 yaşında gibiyiz. Çöktük. Ruh yaşımız 50 oldu düşünmekten bari kemik yaşımız da olsun en azından bir işe yarar
Ruhen yaşlanmadığım sürece sıkıntı yok. I agree 😎
Etmem kim bilir 50 yaşıma kadar ne kadar güzel şeyler yasicam
ben tabii ki ederdim. üç yıl küçülmenin kime ne zararı var ki?
Canlıyı göreyim
Zaten o yaşa çok bişey kalmadı
Hap map yaparız bi takviye
Kabul ederim gençleşirim o parayla ben sıkıntı yok aga
Yok ya yavaş yavaş yaşlanmak daha mantıklı geliyor
Hayır etmem. 🙄
Hayırlı olsunnn❤
Fenomen olmuşş😅
@Coraline-0 teşekkür ederiiim 😅😅 Nolmuş, nolmuşş bildirimini görünce bir an ben de dedim "Noldu ya?" 😂
Yok hayır, dün oldum 😅
😂Rica ederimm❤
Ederim nereyi imzaliyorum?
Kabul etmezdim para mutluluk getirmez.
Zaten 50'ye ne kalmış kabul etmen çok mantıklı olur ama ben gençliğimin baharindayim edemem 😁
Gençliğimi hiçbir şeye değişmem.
Para için gençliğinden vazgeçmem.
Kabul etmem, daha gençliğimin baharındayım. 😅
Kabul ederdim.
Ederim daha iyi biran önce ölürüm belki.
İstemem
Hayır etmem
1 milyon dolar 35 yaşa anlaşalım :D
Ederim. Zaten 8 sene kalmış :)
Para umurumda değil
Hayır istemem.
Hayir yaslanmak istemiyorum
zaten az kaldı , ben alayım.
Ederim
Etmem ya
Etmem.
Evt kabul ederdim
nau nau
edemem
Hayır etmem.
Hayır etmezdim
kabul etmem 🤧
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?