Evet atıyorum
Hayır atmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bırak siniri profil resmi veya kapak fotoğrafı aptalca gereksiz kasıntı yapmışsa hemen engelliyorum burayı çok fazla ciddiye alanları da engelliyorum şu sıralar gözüme herkes çok yapmacık geliyor ya engel engel yoruldum🙄
Öfkeliyim❗
Beni en fazla bir cahil sinirlendirir onunda yüzüne gerçekleri vurarak kudurturum. Ancak ultra bir cahil sinirlerimi bozabilir o zaman engellerim. Geçen ay bir tane Almancı kız yorumda beni baya germisti hani insan keşke troll olsa bari diyeceği cinsten biriydi
Bu siteden sinirimi bozan hiç kimse yok. Devamlı buluştuğum bir arkadaşım, sinirimi çok bozuyor ve bu sene ilk defa iki bayram küs geçirdik. İnadına telefon hattı engelini kaldırmadım.
Beni engelleyenler ve niyeti sataşmak olan kişilere engeli basıyorum genelde hepsi pembe oluyor :D
Cevap
16Cevap
Boş yapan gereksiz herkese engel atıyorum.
Bana hakaret ediyorsa yoksa ben sinirini bozuyorum
Atıyorum valla. Kafam rahat oluyor.
Görüşüme sataşma oluyor. Hiç diyaloğa girmeden hepsini kaldırıp sonra da engelliyorum.
Hayır atmıyorum. Yok sayıyorum. Engeli sadece had aşılınca
"Zayıf İnsanlar intikam alır, güçlü insanlar affeder, zeki insanlar umursamazlar."
-Konfüçyüs
Teşekkür ederim 😊
Her zaman bilirsin ki jsjssjs canlı yayına gireceğim şimdi geeeel
Atıyordum önceden herkesin engelini kaldırdım umursamıyorum artık
Atarım hayatımın en ufak bir yerinde bile olmasına gerek yok
Bu ara atıyorum ya , sorusuna ayar olsam da atıyorum.
Hayır atmıyorum, kötü söz kullanmadığı sürece
Sinirimi bozdukları için değil, iletişim kurma hatasına düşmemek için engelliyorum üyeleri.
Damarıma basılmadığı sürece kolay kolay engellemiyorum
Çok zorlamazlarsa engellemiyorum..
Yok pek fazla umursamıyorum.
Engellemiyorum şikayet ediyorum
Çok sıkınca daraltincaa hemen engel net
Hepsine atiyorum. Net
Anladıklari dil o.
Hayır tabii ki bazı insanlara önem vermiyorum
Rica ederim
Okadar umursamıyorum, sinirlerim sağlam..
Ooo beni bilirsin mario harika engel atarım.
İyi bilirisn 😂
100'e yakın kadın üye engelli.
Bende onun sinirlerini bozuyorum 😜
Sapıkları engellerim sadece 😅
Aninda engeli cakiyorum Asla affetmem
Hayır atmıyorum
Evet genellikle
Aşırı sinirim bozulmadığı sürece hayır.
Kimseye engel atmadım zaten özürlüler a...
evet atıyorum. istisnalar dışında.
50 100 arası bi liste vardır 😃
Çoğunlukla evet
Hayır akışına bırakıyorum :)
o kadar değilim.
At kocişkom 💋
Kalbimi kırdın
🥺🥺🥺
Açık olmaz amaa
Kalırr
O an gelişen duruma bağlı
hayır
Evet atarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?