Sorunu karşının anlamasını beklemek yıkıklık mıdır?

Derdini anlatmayıp anlamanı bekliyorum demek ne derece bir yıkıklık çözemedim. Derdin varsa söylersin, karşı taraf hala anlamamakta ısrar ediyorsa saklarsın, neyin gizemi bu yahu.

Derdiniz olduğu kişiyee sorunuzu direkt söyler misiniz, anlamsını mı beklersiniz?

Sorunu karşının anlamasını beklemek yıkıklık mıdır?
Sorunu karşının anlamasını beklemek yıkıklık mıdır?
Cevapla