Yalnız olmaya alıştığım için ne kalabalığa gelebiliyorum ne de evlenmeyi düşünüyorum. Nasıl yenerim bunu?

Benim annem hep çalışırdı. Okula kendim gider yemeğimi tek hazırlar yer ve hep tek kalırdım. O kadar alıştım ki evlenip biriyle yaşama eziyet gibi geliyor bana.

Yalnız olmaya alıştığım için ne kalabalığa gelebiliyorum ne de evlenmeyi düşünüyorum. Nasıl yenerim bunu?
Cevapla