Ya konusurken ara sıra cok takılıyorum bazen kekeliyorum harfleri yutarak konusuyorum?

bi akıcı konusmam yok harfleri yutuyorum ister istemez bu beni cok etkiliyor işe baslayamiyorum sırf konusmam dan dolayı çtkiniyyrum bulusmalar da nasıl kendimi düzeltir acarım yardımcı olsanız ne yapmam lazım

Güncellemeler
+1 yıl
çekiniyorum *
Ya konusurken ara sıra cok takılıyorum bazen kekeliyorum harfleri yutarak konusuyorum?
Cevapla