Bazen dunya'yi gozumde fazla buyutuyorum?

Dunya'nin duzeni insanlarin patavatsiz davranislari kendi davranislarim cok âhmakca geliyor bana. Mesela ornek verecek olursam, insanlar calisiyorsa herkes calismali disiplinli olmali kolaya kacilmamali disiplinli olmali tam bir robot gibi tabi bunun tam tersi de oluyor bazen olmuyorsa cok da sey yapmamak gerek diyorum umursamaz birine donusuyorum ne kendi hayattim ne baskasinin hayatini umursamiyorum. Neden boyle lanet bir karakterdeyim, dunya'yi neden gozumde bu kadar buyutuyorum anlamiyorum. Sonucta ölum var ve burada sonsuz kalmayacagim ama nedense bennkapilmis gidiyorum bazi seyleri gozumde cok buyutuyorum. Akisina birakip dunya'yi insanlari oldugu gibi benim bir sey degistiremeyecegimi kabul etmek istiyorum.

Bazen dunya'yi gozumde fazla buyutuyorum?
Cevapla