Neden başkasina yapilan haksizliga karşı susuyoruz?

Özeleştiri olarak ben kendimde yapıyordum ama bunun ne kadar yanlış olduğunu anlamış oldum mantiken haksizliga ugrayanin korunmasi ve dinlenmemesi gerekirken herkes haksızlık yapani dinliyor onu susturmaya çalışıyor neden bu şekilde kötü insanlari ya da yanlış yapan huzur bozan insanlari dışlamiyoruz bu konuda siz neler söylersiniz özeleştiri yapmaya me dersiniz

Neden başkasina yapilan haksizliga karşı susuyoruz?
Cevapla