Pasif insanlar çok haksızlığa uğrar mı?

Ben olabildiğince sessiz ve uyum sağlamaya çalışıyorum özellikle de iş yerimde çok yapıyorum ve fedakarlıkta öyle ama ne zaman hasta olsam izin almak istesem sıkıntı oluyor izin vermiyorlar bende iyi değilim diye gitmeyince baya tabir yapıp kızıyorlar ama sorumlum ve onun has çalışanı ne zaman hasta olsalar istedikleri kadar kullanıyor ve gelmiyorlar da ama bana gelince sesleri yükseliyor ve çok fazla haksızlığa ugradigimi düşünüyorum sizce yarın bu durumu söylemeli miyim yoksa sessiz kalıp işime devam mı edeyim ağırlığımi koymak istiyorum ama kötüye giderse tartışma olur diye de korkuyorum
Pasif insanlar çok haksızlığa uğrar mı?
Cevapla