Sizce niye çocukları ve yaşlıları bu kadar abartıyoruz?

Bir tek bebeklerin tatlılığını abartırım o kadar sonra biraz büyüyünce çoğu çocukta başka biseye dönüyor zaten sevimlilik falan kalmıyor yaşlılar desen benim çevremdeki yaşlılar hep kötü kalpli ve aşırı kurnazdi

Sizce niye çocukları ve yaşlıları bu kadar abartıyoruz?
Cevapla