En yakın arkadaşımın yanında ezik gibi hissediyorum, uzaklaşsam mı?

7 8 senedir çok yakın arkadaşız herşeyimizi birbirimize anlatıyoruz herşeyi birlikte yapıyoruz ama bazen onun yanında eziliyomuşum gibi geliyo mesela biz çift date çıkmıştık buluştuğumuz çocuklardan biri beni beğenmemiş olabilir normal yani ama bunu yüzüme vurup duruyor flörtlerim ona yavşadığında sürekli gelip söylüyor beni hep ezmeye çalışıyo ben özgüven problemi olan bi insanım zaten gelmiş bana çok özgüvensiz olduğumu söylüyor moral bile vermiyor eskiden yaptığım saçmalıkları insanlara anlatıyor erkeklerin yanında çok değişen bi inaan zaten napmam gerekiyor bende ona aynısını yapim yoksa uzaklaşim mi
En yakın arkadaşımın yanında ezik gibi hissediyorum, uzaklaşsam mı?
Cevapla