En yakın arkadaşımla uzaklaştığımızı hissediyorum, ne yapmalıyım?

Herkese merhaba. İlk defa bir şey yazacağım yanlışım olursa uyarın lütfen. Emre benim en yakın arkadaşım. Emreyle 15 yıllık dostluk demiyorum kardeşligimiz var çünkü kardesim bildim onu yıllardır. Ama bu sene üniversiteye başlamamizla sanki değişti gibi geliyor. Okullarimiz ilk basladiginda nerdeyse her gun yazardik birbirimize sohbet ederdik, arada arardık uzun uzun konusurduk. Ama zaman gectikce konusmalarimiz azaldı. O kendine baska bir ortam yaptı ben baska. Haliyle yavas yavas en fazla haftada 1 2 kere mesajlasmaya basladık bu bana çok koyuyordu uzaklastigimizi hissediyordum. Sonra sevgilisi oldugunu ögrendim.(Benim olmadigim , ortaokuldan beri tanıdıgı bir arkadas grubu daha var Emrenin. Ne olsa hep ilk onlara anlatır, onlara benden daha yakınmış gibi hissederim yıllardır.) Bana baya sonradan haber vermişti sevgilisi oldugunu. Ben olsam ilk ona haber verirdim bunu. Mesela gecen hafta da benim dogum gunumdu aslında hiç umrumda degildir boyle soyler ama 15 yıllık arkadaşındanda insan dogum gunun kutlu olsun mesajı bekliyor , onu bile yapmadı unuttugunu söyledi. Şimdi ikimizde evlerimize üniversiteden geri döndük. sürekli görüşelim , hadi dışarı cıkalım desemde geçistiriyormus gibi geliyor. Bir seyler yaziyorum wp den konusmaya calisiyorum ama o hiç cabalamiyor çok isteksiz konusuyor veya ben öyle hissediyorum. Bilmiyorum neden böyle uzaklaştıgımizi. O bilmesede ben cidden çok üzülüyorum.

En yakın arkadaşımla uzaklaştığımızı hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla