Bir daha asla yapmak zorunda kalmayacağına sevindiğin şey nedir?


Kimseye bağlanmamak :)))))))
Buyuk konusmamak lazim
Cevap
7Cevap
Mutlu olmayı beklemek
İddia yüzünden bir hafta Oto tamiri yapmıştım sanayide, onu yapmayacağıma seviniyorum bir daha.
böyle bi seyin garantisi olabilir mi hayatta bilmiyorum
Beni üzen değersiz hissettiren nişanlımdan ayrıldım en azından gelecekte üzecek mi kaygısı taşımıyorum tabi başka insanlar daha fazla üzmezse
Birgün bu soruyu çalışmak diyerek editleyecem
Manchester City kuponu oynamak
Annemden başkasına anne demek
Ailemden birşeyler için izin almal
Üniversite okumak :)
Pijama partisi 😁
Yksye hazırlanmak
Kimseyi sevmemek
Dünyaya gelmek
Güvenmek
Lise okumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar