Sırf kaynana görümce eziyeti görmemek için evlilikten uzak duruyorum. Bu yanlış mı?

Çünkü kendimi bildim bileli dağınık ve kötü bir ailem var. Butun sorunlarimi kendim cozdum. Arkamda tek bir insan dahi yok. Aile sicakligi yasamadim. Cok icime kapanik ozguvensiz bir hayatim oldu. Şu an eczacilik 2. sinif ogrencisiyim. Bir sekilde okuyorum. Arkadaslarimin cogu evlendi ve onlar evlenirken hep ya ben ne olacam diye endise duyar strese girerdim. Ama Şu an duyduguma gore cogu mutsuz sorunlar yasiyorlar duyduklarim karsisinda evlenmemeye karar verdim. Cunku evlilik bana gore degil ben narin bir insanim Gunumuz erkeklerin %80 es ve kendi ailesi arasindaki dengeyi kuramiyor ve sorunlar bundan kaynakli.
Güncellemeler
+1 yıl
Pekala tesekkurler arkadaslar
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sırf kaynana görümce eziyeti görmemek için evlilikten uzak duruyorum. Bu yanlış mı?
Cevapla