Evli yasak iliski? Kopamıyorum? Artik bırakmam lazim napmaliyim?

O 44 ben 37 yaşındayım. Ayni yerde çalışıyoruz 1 kat üstte. Ben bosandim hata ettim farkindayim. Artik yoluma bakmam lazım. Bir ke olur biter sandim 1 yıl olacak. Oda birakmiyor nolur artik bitsin.. Bana yol gösterin napayim

Güncellemeler
1 yıl
Kendi de bitti dese geri dönüyor.1 yıl sonra başka yere ise geçeceğim. Ama bitmeli lütfen ciddi anlamda akıl fikir istiyorum. Burdan yazın özele gelemem. Bu arada ben onun sayesinde degil daha önceden bosandim
Güncellemeler
1 yıl
Ciddi anlamda bitirmek istiyorum. evet kalbim nefsim bitirmek istemiyor yanliz kalmak tan korkuyor da olablrm ama bu ilişkiye devam etmek istemiyorum kurtulmak istiyorum. dwfalsrca o bitti dedi geri dondu ben bitti dedim o yine beni birakmadi Allah rızası için lütfen bir yol gösterin. ben yavaş yavaş iletişimi koparicam. sonra bahane üretil cem görüşmemek için. sonra bu arada kendimi toparlayıp tamamen bitirmek istiyorum onu görünce dayanamıyorum napacagim
Evli yasak iliski? Kopamıyorum? Artik bırakmam lazim napmaliyim?
Cevapla