Adam yorum yazmış benim yaş orada 22 gözüküyor benle flörtü arkadaşı gibi konuşmaya çalışıyor bir bakıyorum 35+
direk sapık geliyor ve bence büyük erkek küçük kiz ilişkisi cahilllik 5 yaştan sonrası
Adam yorum yazmış benim yaş orada 22 gözüküyor benle flörtü arkadaşı gibi konuşmaya çalışıyor bir bakıyorum 35+
direk sapık geliyor ve bence büyük erkek küçük kiz ilişkisi cahilllik 5 yaştan sonrası
Sapıklık değil ama normal de değil, sen de yaşıtlarınla takıl. Ben sorularımın yorumlarında sohbet etmeyi çok severim, kaynatırım. Ama genelde 5 yaş üstü bir durum olduğu zaman benim büyük olduğum yani mesela 18 yaşında bir üyeyle, 22 yaşında biriyle kaynattığım gibi kaynatmam, buna dikkat ederim. Etmeyen de sapık demeyelim yine de biz. Konuşmazsın olur biter, adam evde sıkılmış karısından xddd
Ya ben herkesle uğraşamam yaşının kaç olduğunu çok sonradan farkediyormuş yorumlarda. Özelden zaten konuşmam
Tamam bundan sonra önceden fark et diyorum ben de ona göre davran :)
Yaş olarak yakın birisi olarak ilk yorumu yapayim 35 yasinda kendine yaşça kucuk birine yazıyorsa başka manada evet sapıklık ayrıca buna sübyancı derler halk arasında ama 35 yasinda bir insan sizin sorularınıza adam gibi cevap veriyorsa o kisininde hayat tecrübesinden faydalanın derim bunu yazan arkadaşa da sesleniyorum sorun biraz ağır olmuş herkesi bir kefeye koyma ya da insanların düşüncesine saygı göster iyi aksamlar herkese
Yok benim sorumda konuşmaya çalışan yazıyor
Abicim benimle arkadaş flört gibi konuşmaya çalışıyor
Yorum yazılmasının seni neden rahatsız ettiğini anlamadım.. Fikir beyan edilmesi mi seni yoruyor? Sana farklı tekliflerle gelir veya flörtöz davranışlar gösterirse hak veririrdim ama yorum yazan?
Çok rahatsız oluyorsan ;KS ye sözün geçiyorsa yaş sınırı olmasını sağla veya yöneticilere teklif et.. Ciddiye alıp ''Zeka..'' yaşını sınır olarak koyarlarsa senin için üzülürüm, kendi taşınla kendi kuşunu vurursun :D
Konuşmaya çalışan dedim.
Başlıkta imla ve izah hatası var o zaman.. Başlıktan anlaşılan ''yorum yapan-yazan..''
Yorum yazan konuşmaya çalışan yazıyor algılama hatanız var
Hakli olabilirsin kısmen, güncelleme yapman talihsizlik olmuş, bu soru senin nekadar hayatın içinden olmadığın soyut bir kafa yapısına sahip olduğunu açığa vurmuş😕
Güncellemem yok kafasını sevdiğimin abisi🥰
Cevap
6Cevap
aynen anında engelliyorum uzak durun benden pis sapıklar
Korkunç geliyor
ayy evet yaa aklıma kıllı göbekli spk çocuğu olan erkek geliyo
Iyy kesin ama sorunca bekarım derler o yaşa kadar evlenemediyse daha kötü de boşanmışlardır muhtemelen 40 yaşında burada takılacak kadar sapıklık potansiyeli taşıyorsa kadın boşamıştır ama sorsan bunların hiç suçu olmaz
Ne alakası var kardeşim 30 yaş erkeğin en verimli çağı. 40 olsa tamam da 30 genç bir yaş
30 yaş demedim 35 üstü dedim evlenince 40 olucak adam hemen ve kızı olucak yaştayım
Ruhu genç demek ki 😃
Ruhu genç olsa yaşıtlarıyla takılırdı
Parası olsa ferrarisi olsa öyle demezsin ama 😃
Derim parası olan genç dolu
Kadınların %90 ı yaşa değil paraya bakıyor bu bir realite
Parayla ne alakası var aw kudurdun mu bu konuda
Ben kılpayı mı kurtarıyorum :)
Mantıklı :D
30 lu yasli amca kayniyor
Sana gore
Tamam ufaklık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?