Kime nasıl davranmanız gerektiğini Çözdünüz vakit Ne hissediyorsunuz? 💎✔️

Kime nasıl davranmanız gerektiğini Çözdünüz vakit Ne hissediyorsunuz? 💎✔️

Selamlar,
Hayır bununla alakalı ekstra bir şey hissetmiyorum. Bir insanın kişiliği nasılsa kendini ilgilendirir. Beni rahatsız eden tarafları varsa zaten muhattap olmam olur biter. Gerisi tamamen kendi sorunu.
Aynen 🍉
Edindiğim tecrübeler sayesinde hiç tanımadığım biri yanima yaklaşırken ağzından çıkar bir kaç kelimeden sonra nasıl bir karaktere sahip olduğunu çözebiliyorum. Büyük bir rahatlama kesinlikle.
Bazen aslında kutudan istemediğin kişilik çıkabilir ama rahatlıkla saydırıyorum o zamanda muallakta kalmak daha kötü
Ben bazı insanların ruhlarını merak ederim. Karakteri, kişiliği, duygu durumu benim için çözülmesi gereken bir bulmaca niteliğindedir.
Çözdüğümde hem merakım gider hem de bulmaca biter.
Evet herkes bir puzzle gibi zaten
Aslında herkes puzzle gibi değil. Bazı ruhlar daha derin bazıları daha yüzeysel. Zaten ön görüleni öğrenmek kolay. Bence en güzeli biraz daha içe kapanık ve gizemli olanı çözmek
Hayır bazıları görünen yalandan ibaret
Yalandan ibaret olanın karakteri de olmaz ki
Evet olmaz gerçekten bazıları karakter yoksunu ve acıyorum
Haklısın 👍🏼
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
11Cevap
Kimse %100 çözülemez. Tabi ki merak ettiğim konulara açıklık getirildiği zaman keyifli oluyorum o ayrı konu.. Keyifli akşamlar..
Haklısın aile içinde yaşadıklarımızı bile belli yıllar içinde tanıyoruz
Ya da onlar değişiyor keyifli akşamlar 💎
Teşekkür ederim.. 😊💫
Rica ederim 😇🎀
Evet zaten insanların kişiliklerini genelde hızlı çözüyorum ve yanılmıyorum bu konuda
Evet beni de çözdünüz mü acaba
İroni yani yanlış anlamayın
Uygulamadaki duruşdan bahsediyorum😅♠️
Maalesef sizi çözebilecek kadar tanımadım ama zeki birisisiniz ve sorularınız güzel :D
Teşekkür ederim 🎀
şüphesiz Sizde Zeki birisiniz 😅
Rica ederim 🌸😅
Evet öyle bir huzura erme anı yaşıyorum.
Arada bir sevgi bağı kurmuşsam çözdüğüm an daha da bağlanıyorum. Yoksa birden soğuyorum.
Bir beyaz ışık misali rahatlama, ferah bir ortam 🎐
Evet geliyor, mutlu edici bir durum.
Takipten çıkmışsın :D
Hesabını sildiğini düşündüm yavrum o yüzden
Çözmek için uğraşmıyoruz, insanlar kendilerini aşikar ediyorlar.
Beklersek kaç otobüs gelir geçer
Her ayrılıktan sonra bi rahatlama hissi oluyor bende
Ayrılık derken flört sanırım
Evet flört vb bağlayıcılığı olan pek çok şey
Flört zamanında insanlar birbirini çözemez çünkü gözleri kör olur kalpleri ile bakarlar olaylara
Lise yıllarında belki öyledir. Lanet mantığım hep ağır basar benim
Ben de de mantık ağır basar ama aşk konusunda mantık olmaz
Yaniii bilemedim
Hiç bu açıdan düşünmemiştim. Rahatlamadan kastımız o kişiye karşı içimizden geldiği gibi davranmaksa olabilir, evet.
Kime mesafeli, kime yakın davranmam gerektiğini anlayınca kafam daha rahat oluyor.
İnsanlara çözemeyiz, tam çözdüm dersin, insan değişir.
Dünya değiştikçe insanlarda değişir önemli olan bulunduğu kişiliğini çözmek
Maalesef onu da çözemiyoruz. Karsısındaki kendine ne kadar ve nasıl anlatırsa o kadar ve ona göre bir tahmin edebiliriz. Bir az gerçekçi olalım. :) Günün sonunda rahatlamak değil hayal kırıklık olur sadece.
Ama hayır bir yıldır tanıdığım insanlar var tanıdığım içinde rahatım ona göre davranıyorum ve herhangi bir hayal kırıklığı yaşamadım
Çözünce evet rahatlama oluyor
Herkişiliği para çözer paran biterse ortaya çıkar dosdun
Ben daha kendi kişiliğimi çözemedim ki
Kendimi daha rahat daha huzurlu hissedediyorum
İyi oluyor baya
Çözmek yetmiyor rahatlamam için
Insanlardan uzak duruyorum ben
Çözemiyorum ki hiç
Bir şey hissetmiyorum
Evet geliyor
Evet.
Gelmez mi,
Akakala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?