İnsanlardan yorulunca insanın ne kendini anlatası, ne biriyle tanışası geliyor. Siz de böyle misiniz bu aralar?

Az insan çok mutluluk evresinde mutlu mesut yaşamaktayım☺️

İnsanlardan yorulunca insanın ne kendini anlatası, ne biriyle tanışası geliyor. Siz de böyle misiniz bu aralar?
Cevapla