Pazar gününü fırsata çevirmeye çalışanlardanım sanırım 💎 deniz havası mis iyi geliyor 🎀
siz neler yaptınız uzun tatilller yerine kısa da olsa bu tarz aktiviteler yaparmısınız? 🍉

Pazar gününü fırsata çevirmeye çalışanlardanım sanırım 💎 deniz havası mis iyi geliyor 🎀
siz neler yaptınız uzun tatilller yerine kısa da olsa bu tarz aktiviteler yaparmısınız? 🍉

Evet evet evvvetttt bugün çok güzeldi eğlenceliydi, unutmayacağım günler arasında 😃😂😂
O kimmiş o şanslı. 😅✨
Hehehe özel 😂
Peki peki 😂🎀
Bugün ağvaya baktım da 3 kişilik adam akıllı biyer yok
Evet her şey çok pahalı gerçekten sakin yerler tercih edilmek istiyor ama oralarda maalesef fiyatlar uçuk
Fiyatını da geçtim 3 tek yataklı yer yok. ya da 2+1 falan.
Bungalov yazıyor bildiğin pansiyon çıkıyor.
Siteler de abuk subuk başımı ağrıttı zaten
Haklısınız zor
Cevap
13Cevap
Evet her şey çok güzeldi :)
Geçirdim tabi ki
ben ayın sekizinden itibaren bir uzun izne çıkacağım
doyasıya takılmalıyım:)
ihtiyacım var.. nitekim hafta sonum dinlenmekle geçti.
İyi tatiller olsun
Deniz bana da çok iyi geliyor canım keyifşi bir gün geçirmene sevindim
Saol canım 💖
Evet, gayet güzel bir gündü.. Emeği geçene teşekkür ederim.. :))
Senin kullanıcı adını KS de ne zaman görsem şeyma subaşı diye okuyorum. 😂
Alıştım artık ben😅
Kpss ye girdik ne kadar güzel bir gün olabilir ki :)
Hayırlısı olsun
2 tane arkadaşım işten çıkarıldı kötü bir gündü
Kötü bir durum olmuş
Duygusallık iyi bir şey değil
Keyifimiz her zaman var çok şükür.
Hem tatil yapıyoruz hemde çalışıyoruz. Güzel günlerden biriydi bu günde.
Denizde sarmıyo artık
Sık sık giderseniz Sarmaz
Sayılır
Evet güzel bir gündü.
43 derece sıcakta hiç de mutlu sayılmam.
Hayir tüm gün evde sıkıntıdan patladım
43 derecede kpss ye girmek pek güzel olmasa gerek.
Anadolu yakası Karadeniz sahili dikkat et denizine
Normal geçti
Hayır
Evet güzel bir gündü
Hicbir sey sarmıyor artık
Para yok gezelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar