Diploma alıp yüksek mevkilere gelmek insan olmak için yeterli mi?

Bence değil diploma almış ama insanlıktan nasibini almamış çok insan varda🙂

Sizce yeterli mi arkadaşlar?

iyi akşamlar..

Diploma alıp yüksek mevkilere gelmek insan olmak için yeterli mi?
Cevapla