Asla yapmaz dedikleri erkekler sarkıntılık yapıyor. Bakışlarıyla konuşma tarzlarıyla taciz ediyor. Patronuma söylemeli miyim?

Görüşte çok iyiler diğer insanlara gayet normal davranıyor ama ben bi dosya verirken bile kafalarını çevirdikten sonra çok güzelsin deyip geçiyorlar. Kürt olduğumu bilenler yanımdan geçerken kürtçe iltifat barındıran şarkılar söylüyorlar. Normal başı örtülü bol giyinen yüzümde erkenlikten kalma lekelerim var. Öyle bulunmaz hint kumaşı derecesinde güzellikte yok. Anlamıyorum bu insanları patronuma söylemeli miyim

Asla yapmaz dedikleri erkekler sarkıntılık yapıyor. Bakışlarıyla konuşma tarzlarıyla taciz ediyor. Patronuma söylemeli miyim?
Cevapla