Karşınızdaki insanın üzgün olduğunu bildiginiz halde ve o konuda ne kadar çabaladığını bildiği halde o konuda eleştirmek nedir?

Buna ne denir gerçekten acımasızca mı yoksa açık sözlülük mü denir buna ama karşıdaki insan gerçekten çok üzgün ve bunun için yıllarca çabalamış ve biri ona boşuna uğraşma sen yapamazsın sen hiç bişey başaramazsın kabul et demesi ne kadar doğru

Karşınızdaki insanın üzgün olduğunu bildiginiz halde ve o konuda ne kadar çabaladığını bildiği halde o konuda eleştirmek nedir?
Cevapla