Bir başkası yaptığında eleştirdiğiniz durumu kendiniz yapar mısınız?

Tabi elestirdiğimiz sey bize göre yanlıştır belki o tartisilabilir bir konu. Bir başkası yaptığında eleştirdiğiniz durumu kendiniz yapar mısınız yoksa elestiriyorsam benim bunu yapmamam gerekir mi diyorsunuz?

Bir başkası yaptığında eleştirdiğiniz durumu kendiniz yapar mısınız?
Cevapla