Sen bir seye sinirlendin diyelim hararetli hararetli soru soruyorsun sorguluyosun. O kisi o an cevap vermiyor yarim saat sonra seni arayip sakinlestiysen simdi konuşalım diyor.
Bu saygısızlık mı yoksa böyle olması daha mi iyi sana göre?
Sen bir seye sinirlendin diyelim hararetli hararetli soru soruyorsun sorguluyosun. O kisi o an cevap vermiyor yarim saat sonra seni arayip sakinlestiysen simdi konuşalım diyor.
Bu saygısızlık mı yoksa böyle olması daha mi iyi sana göre?
Cevap vermemesi o an kötü ama sakin kafayla konuşmak daha mantıklı çünkü insan sinirliyken ne dediğini bilmiyor kalp kırıcı şeyler de söyleyebilir o anlamda o da sakinleşince sen daha iyiyken konuşalım demiş kötü bir şey yok bence bunda
Cevap
6Cevap
Sana değer verdiği için sinirli iken ne söylemler düşünmeden konuşulur kırıcı ola bilir diye.
Hayır. Sen sinirlisin o seninle konuşmuyor senin sinirinin geçmesini bekliyor
Ben konuşmam sakinlesince. Bana gore saygısızlık
Daha iyi tabiki ag*zina si*csa demedigini birakmasa sonrada sen bana bunlari dedin olacak en dogrusu uzak kalmak
Saygısızlık mı bilmiyorum da ben daha çok sinirlenirdim
Ben de bu kafadayim. Yani yarim saat sonra benim fikrim mi değişecek. Bu cocuk kandirmak gibi geliyor bana
Yani ortak kararla sakinleşince konuşalım başka ama cevap vermemek baya kötü bence
Ağız dalaşıyla birbirimizin kırılmasından daha iyidir tabi
En iyisi insan sinirliyken bazı şeyleri idrak edemiyor
saygısızlık değil, normal.
Burdaki susma iki türlüdür ama o çok önemli
Hayir tabiki bu seni taniyor anlamina gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?