Diyelim ki tartışmak zorunda kaldık, ilk seviyeyi sen bozar mıydın?
Seviyeyi bozmayacağına inancın var mı? Kendine bu konuda güveniyor musun?

Diyelim ki tartışmak zorunda kaldık, ilk seviyeyi sen bozar mıydın?
Seviyeyi bozmayacağına inancın var mı? Kendine bu konuda güveniyor musun?

Şöyle ki ben tartışırken çok çirkefleşmem, hakarete varan şeyler söylemem. Ama çok kolay parlarım karakterim gereği. Bazen kendim altta kalıyorum karşımdaki kırıyor gerçi. Küfürdür hakarettir onlar yok ama çok sevdiğim insanları bile bir sinir anında çok kolay kırabilirim. Hakaret etmeden nasıl kırıyorum bilmiyorum. Sonra çok üzülüyorum. Ama hoşlanmıyorum bu huyumdan çünkü sadece tartışırken değil hayattaki her konuda bu şekilde aşırı hızlı parladığım için sıkıntı yaşıyorum. Ama gerçekten hak eden biri olsa, benim kişiliğime saldırsa çirkinleşirim o ayrı.
Ben bozmam..
Karşımdaki kişi öğrenmek mi istiyor yoksa kendini haklı çıkarmaya çalışmak mı ona bakarım..
Bilmediğim bir konuda zaten tartışmaya girmem..
İmanî meselelerin tartışılması zaten caiz değil..
Siyaset hiç tartışmam..
Çok bir seçenek kalmıyor :))
Bildiğim konularda da hata yapma, yanlış biliyor olma payım var..
Benden iyi biliyor, beni de ikna ediyorsa, hakkını teslim eder, yeni bir şey öğrendiğim için de teşekkür ederim..
Aksi halde kendini haklı çıkarmaya çalışan, 2 kere 2, 4 olan konuda 5 diye ısrar eden birini sessize alır, usulca uzaklaşırım..
Zira, cahillerle tartışmaya girilmez, mağlup olmazlar..
Görüşe kalbimi bıraktım eyvallah abi
✋😌
Evet kendime bu konuda fazla güveniyorum. Çok çok nadir anlarım vardır kendimi kaybettiğim. Onda bile sözlerim acıdır kabalaşmaz. Seviyeyi bozmam. Psikolojiktir benim tartışmalarım. Eğer kontrollü anıma deng gelirse karşımdakinede sükunet verebilirim. Bazen tatlı dil yılanı deliğinden çıkartmasada yön verdirebiliyor. Sadece karşımdaki kabalaşıp konuya hakaret katarsa iletişimi ne olursa olsun kapatıyorum. Gerek görmüyorum o dakika. Tartışma hevesim kaçıyor. Küfür etmek bana göre blaa blaa blaaa...
Mümkün. Tartışmaktan hoşlanmam yapıcılıktan yanayım fakat oldu da bir tartışmanın içinde bulunuyorsam karşı tarafın seviyesine inmemeye dikkat ederim. Kimsenin seviyesine inmemek en doğrusu.
Cevap
6Cevap
Tabi ki mümkün, ırkı dini ya da düşüncesi ne olursa olsun zeka ve seviye varsa birde saygı. sonuna kadar tartışırım
Tartışırken sözlerime daha çok dikkat ederim, istemsizce oluyor bazen kabalaşmak istiyorum, bağırmak, kötü sözler kullanmak istiyorum ama gereksiz kibarlık, gereksiz bilgelik göstergesi, gereksiz olgunluk… tartışmayın benimle rica ederim, kendimi gereksiz hissediyorum.
Elbette :)
kendime inancım var :) Hatalıysam kabul ederim, hatasız ve haklı isem konuşurum, anlamadın mı anlatmayı bırakırım.
Seviyeyi bozmamaya çalışırım ama baktım karşımdaki çirkefleşiyor bende onun 1000 katı çirkefleşirim daha da ilerlerse döverim valla
İnsan tartışma sırasında belli etmez mi zaten gerçek karakterini
Şifrede orada zaten
Sorun buysa kimse için özsaygımı bozmam şifre dediğin de saygıdır başka hiçbir şey değil
Elbette mümkün, yeter ki bel altı vurulmasın
Seviyeyi bozan %100 karşı taraf olduğu için kimseyle tartışmaya girmiyorum.
Mümkün. Kelimelerime dikkat ederim durduk yere hakaret davası işlerine girmiyim sjhfd
Karakter ile paralel bir konu olarak elbette mümkün.
Kendime bu konuda hiç kimseye olmadığı kadar güveniyorum
Evet bozmam hakaret ya da belden aşağı vurmaya çalışmam. Güzelce tartışabiliriz😂😂
Seviyenin olmadığı yerde ben yokum. Çirkefliği sevmem direkt dövesim gelir 😅
Karşımdakinin sözlerine bağlı alta kalmam kalacağım bir şey söylemezse terbiyemi bozmam
Benimle tartişman mümkün değil
Mümkün
Mümkün
Mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?