Uykusunun geldiğini mi?
Dızzztt yanlış cevap!!
Biz konuşurken karşımızdaki insan esniyorsa bu bizi kıskandığı anlamına geliyormuş. Bilmiyorsanız artık öğrendiniz.😄


#Cassie
Uykusunun geldiğini mi?
Dızzztt yanlış cevap!!
Biz konuşurken karşımızdaki insan esniyorsa bu bizi kıskandığı anlamına geliyormuş. Bilmiyorsanız artık öğrendiniz.😄


#Cassie
Bir yaşıma daha girdim, ben konuşurken esneyen kişi ne yani beni kıskanıyor mu oluyormuş, bence konuşmamdan sıkılmıştır, esneme numarası yapıyorda olabilir...😄
yaa şöyle tuhaf tuhaf şeyleri kafamıza sokmayın ((: sizin yüzünüzden esneyene ayrı gözlerini kaçırana ayrı gülene ayrı somurtana ayrı düşüncelerimiz oluşuyor milletin günahına giriyoruz ((:
Şaka yapıyoruz eğleniyoruz işte ya
hahahahaha
babam neyimi kıskancak ya da arkadaşım bence bu bilgi yanlış esniyor olmasını ben sıkıldığını ya da uykusu geldiğini düşünüyorum
ben konuşurken biri esnediği an konu ne olursa olsun ya da ne kadar önemli olursa olsun susuyorum sorulara da baştan savma cevaplar veriyorum. çok saygısızca bir davranış
Cevap
26Cevap
Hahaha yorgun olduğunu düşünürüm dolayısıyla ben de esnemeye başlarım
Esniyorsa sıkılmıştır, uykusunu getirmişiz. 😄
Kıskançlıkla alakası yok bence.
1-2 defa esnerse sorun etmem. Ama daha fazla olursa konuyu kapatırım, konuşmaya devam etmem.
Sıkıldığını ya da uykusunun geldiğini
Hadisi şerif : esnemek şeytandandır
Esneyen kişiye nazar değmiş olabilir
Ancak tek belirti bu değil
Belki de kıskanma fikri ordan geliyordur paylaşmak istedim. Teşekkür ederim.
Uykusunun geldiğini düşünürüm ve kısa keserim. Yazık günah
Kalk lan yüzüne su çarp gel , ağzın yırtıldı yamuk falan derim
Kutsal cumartesiyi yaşamış sabaha kadar uyumamış heralde diye düşünürdüm 😂
Sanmıyorum dinlemekten mayismistir susmami bekliyordur
Ben daha çok sallamadigini dusunur ortamdan gönderirim skdjdjs
Ben benden bıktı uykusunu getirdim diye düşünürüm lakin mutlulukta esnetirmis
Ben ondan daha çok esnemeye başlarım. 😅
Uykusu gelmiştir, gitsin uyusun direnmesin.
Adamın kaynağıyla güldüm ya la. Esneye de bilirdim, Allah muhafaza.
Ne alaka ya belki gerçekten sıkılmıştır belkide öyle esneyesi gelmiştir.
Kemal sunaldaki gibi birbirimizi uyuturuz artık 😂😂
Bende esnerim. Biri esneyince, esneyesim geliyor.
Beyninin oksijene ihtiyacı var diye düşünürüm
Güzell
Dananın altında buzağı aramaya benzemiş bu bilgi ne ya uykusu gelmiş ya da yorulmuş esniyor iste ne cins fikirler ortaya atıyorlar
Ben esneyince karşımdakide ister istemez esniyor, bu demekki oda beni kıskanıyor.
Cok sasirdim ben dediklerimi umursamiyor ilgisi yoktur diye dusunmustum
Uykusu olduğunu düşünürüm😂
(hayattan soğutan espri)
Kadınlar espri yapamıyor diyorlar bi de
Çok basit konuyu değiştirmem gerektiği ya da susmam gerektiğini
Demekki uykusu gelmiş
Sinir oluyorum ya öylelerine
karsilikli kiskanisiyoruz o zaman
benden sıkıldığını düşünürüm
Yorgundur yorgun.
Bende esnerim uykum gelir
Yorgun ve uykusuz olduğunu.
Sıkılmış olmalı xjjxjx
Umursamaz derim.
Konuşmamdan sıkıldığını düşünürüm
Uykun gelmiş dedim dün kalktım
Kaynak g*tü gerçekten ya.
Ağzına çarpasım gelir öyle insanın
Sıkıldığını gösterir
Herhalde ben gevezeyim derdim
uykusu gelmiş ya da esneyesi varmış
Uykusu gelmiş
Sıkışma belirtisi.
Hiçbir şey
Demeki uykusu geliyor
Yanlış bilgi
Konuyu kapatırım
Ben de esnerim.
benim hep uykum var sahsi
Hadi canım ne saçma
uykusunun geldiğini
Beni dinlemiyor ciddiye almıyor derdim
Sıkılmıştır
Ne saçma
Ağzına çarparım 🤦🏻♂️
Susarım herhalde
Bende esnerim
Çok komikmişş
Sıkılmıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?