Başımı açmakla kapalı kalmak arasında araftayim ne yapıcam delirmek üzereyim?

7 buçuk sene oldu kapaliyim.25 yaşındayım. Bazen kendimi o kadar özgüvensiz hissediyorum ki tesettürün içinde. Sogudugum için galiba. önceden öyle de kendimi çok güzel hissederdim ama şimdi değil. Bi karar bile veremiyorum böyle bazen mutlu bazen mutsuzum bu konuda hiç böyle arafta kalan var mı benim gibi?

Başımı açmakla kapalı kalmak arasında araftayim ne yapıcam delirmek üzereyim?
Cevapla