Artik ne yapmam lazim, kafayi yicem?

(Lutfen sonuna kadar okuyun. Empati kurarak yardimci olun. Ne yapmaliyim)

Kendimi bildim bileli annem tarafından hep eleştirildim. Hep yetersiz kaldım. Hep kıyaslandım. Hep begendiremedim yetersiz geldim gözünde. Yıllardır hala devam eden rencide etme aşağılama hakaret ve küfürler bitmedi. Kolay atanilan bir bölümden geçen sene mezun oldum. Bu sene kpss ye hazırlanıyorum. Bu ay ki alımda atanamadım çünkü önceki kpss ye çalışmadan girmiştim bi yandan okul dersleri ile uğraştığım için. Demedik şey bırakmadı bugün bana. Saçını boyarken bi kac damla da kulağına değdiği için. Sinirlendi. Bi boku da becer. İnsan hiç mi bi şeyde başarılı olmaz diye azarladı. Sustum. Bi yandan kardeşimin odasını temizlemek için temizlik kovami hazırlıyorum.. senden bi sk olmaz utanıyorum senden yaptı. Sorun şu ki 30 dk sonra normal haline geri dönüyor. Ve bu gün içinde 6 7 kez her gün oluyor. Babam ve kardeşlerim bile onun normal olmadigini düşünüyor. Ben ne yapayım? 17 yaşındaki kızın odasını bile ben temizliyorum. Sabah cok kirli oda diye beni azarladı. Yatagimdan kalkmamisim daha.. yani anne hakkı diye susuyorum ama yıllardır ne çocukluk ne gençlik yaşattı yaşatıyor. Kendimi ezik çirkin aptal biri gibi hissediyorum.

Artik ne yapmam lazim, kafayi yicem?
Cevapla