Yaşıtlarınızla kendinizi kıyasladığınızda kendinizi ne durumda görüyorsunuz?

Kıyas üzer insanı ama yapmadan da duramıyoruz. Halinize şükür mü ediyorsunuz yoksa boşa geçti ömür mü diyorsunuz
Yaşıtlarınızla kendinizi kıyasladığınızda kendinizi ne durumda görüyorsunuz?
Cevapla